mojeanalizy.pl
  • XML Reader
  • Texts
  • Legal information

LIBUD ASFALTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNĄ (KRS: 0000561451) (NIP: 6443511004)

from 2018-01-01 to 2019-12-31

  • Predominant activity:

    Address of registered office:

    Postal address:

NIP:
KRS:
REGON:
Current name:
Abbreviated name:
Legal form:
Registry type:
Date of incorporation:
Last modification date in REGON:

LIBUD ASFALTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNĄ

KRS: 0000561451 NIP: 6443511004

Key financial data

Period from 2019-01-01 to 2019-12-31

Assets

Total Assets
PLN 1.7 M
62.03 % YOY
Cash and other financial assets
PLN 116.1 K
32.78 % YOY

Result

Net Income
PLN 1.2 M
112.17 % YOY
Total Revenue
PLN 2.0 M
3.93 % YOY
EBIT
PLN 1.3 M
124.72 % YOY
Income Tax
PLN 110.0 K
110.0K YOY

Debt

Total Debt (liabilities and provisions for liabilities)
PLN 625.6 K
-12.85 % YOY
Financial Liabilities, incl. obtained loans
PLN 236.4 K
47.17 % YOY


Available financial statements (financial reports)

2018 | 2019

Content of financial reports, detailed financial data

You can find contents of the financial reports and detailed financial data by clicking on the tabs on the left.




The displayed screen was added by mojeanalizy.pl and is not part of the financial statement.

Introduction
Title of financial statement | Period from 2019-01-01 to 2019-12-31
The starting date of the period for which the report was drawn up 2019-01-01
The end date of the period for which the report was drawn up 2019-12-31
The date of preparing the financial statement 2020-03-23
Statement code SprFinJednostkaInnaWZlotych
System code SFJINZ (1)
Schema version 1-2
Financial Statement Variant 1

Introduction to financial statement | Period from 2019-01-01 to 2019-12-31
  • Entity identifying data

    Company, registered office or residence address

    Name LIBUD ASFALTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNĄ

    Registered office

    Province (voivodeship) ŚLĄSKIE

    County M.SOSNOWIEC

    Municipality M.SOSNOWIEC

    City SOSNOWIEC

    Address

    Address

    Country PL

    Province (voivodeship) ŚLĄSKIE

    County SOSNOWIEC

    Municipality M.SOSNOWIEC

    Street SUCHA

    Building number 48A

    City SOSNOWIEC

    Postal code 41-200

    Post office SOSNOWIEC

    Primary activity of entity

    Polish Classification of Activity code (PKD code) 4311Z

    Polish Classification of Activity code (PKD code) 4312Z

    Polish Classification of Activity code (PKD code) 4211Z

    Identyfikator podatkowy NIP 6443511004

    Numer KRS. Pole obowiązkowe dla jednostek wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego. 0000561451

  • Indication of the period covered by the financial statements

    Date from 2019-01-01

    Date To 2019-12-31

  • Indication that the financial statements contain aggregated data, if the entity maintains internal organization units that prepare separate financial statements: true - the financial statement contains aggregated data; false - the financial statements do not contain aggregated data false

  • Continuity assumption

    Wskazanie, czy sprawozdanie finansowe zostało sporządzone przy założeniu kontynuowania działalności gospodarczej przez jednostkę w dającej się przewidzieć przyszłości true

    Wskazanie, czy nie istnieją okoliczności wskazujące na zagrożenie kontynuowania przez nią działalności: true - Brak okoliczności wskazujących na zagrożenie kontynuowania działalności; false - Wystąpiły okoliczności wskazujące na zagrożenie kontynuowania działalności true

  • Zasady (polityka) rachunkowości. Omówienie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości, w zakresie w jakim ustawa pozostawia jednostce prawo wyboru, w tym:

    valuation methods of assets and liabilities (as well as of amortisation)),

    1. Wartości niematerialne i prawne (WNiP) są wyceniane wg cen nabycia lub kosztu wytworzenia pomniejszone o dokonane umorzenie i odpisy z tytułu trwałej utraty wartości. Wartości niematerialne i prawne są amortyzowane liniowo w okresie odpowiadającym szacowanemu okresowi ich ekonomicznej użyteczności. Na dzień sporządzenia sprawozdania finansowego spółka nie posiada programów komputerowych (Wartości Niematerialne i Prawne). Dla celów rozliczania podatku dochodowego od osób prawnych - co do zasady, dla programów komputerowych o wartości początkowej - zakupu poniżej 10.000 zł netto - przyjmuje się jednorazowy odpis amortyzacyjny podatkowy, gdzie jednocześnie dla celów sprawozdawczości prowadzonej zgodnej z ustawą o rachunkowości przyjmuje się okresy zgodne z planowanym okresem ich używania (2 lata). 2. Środki trwałe, są wyceniane wg cen nabycia, w koszcie wytworzenia lub wartości przeszacowanej - pomniejszone o dokonane umorzenie oraz odpisy z tytułu trwałej utraty wartości. Grunty wyceniane są w cenie nabycia pomniejszonej o odpisy z tytułu trwałej utraty wartości. Spółka nie posiada gruntów. Koszty poniesione po oddaniu środka trwałego do używania (tzw. druk OT), koszty napraw oraz podobne wpływają na wynik roku, w którym zostały poniesione. W przypadku przebudowy, rozbudowy, rekonstrukcji, adaptacji lub modernizacji środków trwałych wartość początkową powiększa się o sumę w/w wydatków jeżeli są one istotne, a zawsze gdy ich wartość w skali jednego roku przekracza 10.000 zł. Środki trwałe z wyjątkiem gruntów są amortyzowane liniowo w okresie odpowiadającym szacowanemu okresowi ich ekonomicznej użyteczności. Spółka posiada środki trwałe. Środki trwałe są kwalifikowane w różnych grupach Klasyfikacji Środków Trwałych, gdzie odpowienio dla tych grup przyjmuje się różne stawki amortyzacyjne. Dla celów rozliczania podatku dochodowego od osób prawnych, dla komputerów o jednostkowej wartości zakupu poniżej 10.000 zł netto przyjęto jednorazowy odpis amortyzacyjny w koszty podatkowe, gdzie jednocześnie dla celów sporządzenia rachunku zysków i strat przyjęto okresy zgodne z okresem ich używania. 3. Środki trwałe oraz WNiP o niskiej wartości (do 10.000,00 zł netto) umarzane są co do zasady jednorazowo w momencie wydania ich do użytkowania. Jednak spółka ze względu na długi okres używania danego środka może podjąć decyzję o poddaniu środka trwałego amortyzacji w czasie wg stawki właściwej dla danej grupy rodzajowej środków trwałych (np. dla sprzetu komputerowego zgodnie z uwagami określonymi w punkcie powyżej. 4. Środki trwałe w budowie są wyceniane w wysokości ogółu kosztów pozostających w bezpośrednim związku z ich nabyciem lub wytworzeniem, w tym kosztów finansowych, pomniejszonych o odpisy z tytułu trwałej utraty wartości. Pozycja ta nie występuje. 5. Leasing – w roku za który jest sporządzone niniejsze sprawozdania finansowe jednostka posiada środki trwałe używane na podstawie umowy leasingu (operacyjny w rozumieniu przepisów o podatkach dochodowych). Spółka nie ma obowiązku poddania sprawozdania finansowego badaniu biegłego rewidenta stąd środki trwałe te nie są ujete w majatku jednostki. 6. Zapasy materiałów i towarów handlowych są wyceniane wg ceny zakupu. Pozycja ta nie występuje. 7. Zapasy Wyrobów w roku za który jest sporządzone niniejsze sprawozdanie nie występują. 8. Produkcja/usługi w toku w okresie za który jest sporządzane sprawozdnia finansowe nie występuje. 9. Koszt wytworzenia usługi niezakończonej – wg takiej c

    valuation methods of assets and liabilities (as well as of amortisation)),

    zęści całkowitych kosztów umowy, jaka odpowiada stopniowi zaawansowania usługi przypadającej na dany okres sprawozdawczy. Stopień zaawansowania jest mierzony na podstawie zaawansowania (procentu) ustalonego zgodnie z protokołami odbioru robót i wystawionymi na ich podstawie fakturami częściowymi. Spółka na dzień bilansowy nie posiada usług niezakończonych. 10. Kontrakty długoterminowe – poprzez zarachowanie przychodów z wykonania niezakończonej usługi proporcjonalnie do stopnia zaawansowania usługi. Stopień zaawansowania usługi jest ustalony na podstawie udziału kosztów poniesionych od dnia zawarcia umowy do dnia ustalenia przychodu w całkowitych kosztach wykonania usługi. Spółka na dzień bilansowy nie posiada kontraktów długoterminowych. 11. Transakcje walutowe w roku, za który jest sporządzone niniejsze sprawozdania nie występują lecz gdyby wystapiły wyceniane byłyby metodą podatkową a więc średnim kursem NBP z dnia poprzedzającego dzięn przeprowadzenia transakcji. 12. Środki pieniężne w banku i w kasie oraz lokaty krótkoterminowe przechowywane do terminu zapadalności wyceniane są według wartości nominalnej. 13. Należności – według kwot wymagających zapłaty tj. pomniejszone o dokonane odpisy aktualizujące, oraz powiększone o zarachowane na dzień bilansowy odsetki . 14. Kapitał zakładowy jest ujmowany w wysokości określonej w umowie i wpisanej w rejestrze sądowym. Kapitał zapasowy występuje . 15. Kapitał z aktualizacji wyceny nie występuje. 16. Pozostałe kapitały i fundusze nie występują. 17. Rezerwy są ujmowane są w związku z ciążeniem na spółce obowiązków wynikających ze zdarzeń przeszłych i gdy jest pewne lub wysoce prawdopodobne, że wypełnienie tego obowiązku spowoduje wypływ środków, wartości ekonomicznych. 18. Zobowiązania – według kwot wymagających zapłaty tj. wartości nominalnej powiększonych o należne odsetki ustawowe określone w notach odsetkowych oraz utworzone rezerwy na pewne lub o dużym prawdopodobieństwie przyszłe zobowiązania. 19. Pozyczki w roku obrotowym występowały i występują na dzień bilansowy. 20. Odroczony podatek dochodowy. Spółka nie utworzyła aktywu ani rezerwy z tytułu odroczonego podatku dochodowego. 21. Przychody i koszty – zgodnie z zasadą memoriału ujęte są wszelkie osiągnięte przychody i koszty dotyczące roku, za który jest sporządzone sprawozdanie finansowe niezależnie od terminu ich zapłaty, wszelkie poniesione koszty rozliczane są bieżąco lub w czasie, jeżeli dotyczą następnych okresów. 22. Rozliczenie międzyokresowe. Spółka dokonuje czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych. Istnieją rozliczenia międzyokresowe kosztów. 23. Na dzień bilansowy spółka ocenia, czy istnieją obiektywne dowody wskazujące na trwałą utratę wartości składnika bądź grupy aktywów. 24. Zastosowano zasadę ostrożnej wyceny. Dokonane zmiany metod księgowości i wyceny. Dokonano wyceny zgodnie z ustawa o rachunkowości. Dokonane zmiany w sposobie sporządzania sprawozdania finansowego. Sprawozdanie przygotowano w oparciu o przepisy ustawy o rachunkowości. Znaczące zdarzenia po dniu bilansowym. Znaczące zdarzenia nie wystąpiły.

    determining the financial result

    Wynik Finansowy ustalono na podstawie prowadzonych ksiąg rachunkowych Jednostki, gdzie grupowano koszty i przychody w formie zapisów na odpowiednich kontach księgowych Grupy 4 i 7. Nastepnie na podstawie "Zestawienia Obrotów i Sald" na dzień 31.12.2019 r. sporządzono "Rachunek Zysków i Strat" w Wariancie Porównawczym, w którym to w ostatniej pozycji ustalono Wynik Finansowy Jednostki. W pozostałym zakresie przedstawiono szczegółowe infornacje uzupełniające dane dotyczące Wyniku Finansowego w dokumencie "Dodatkowe Informacje i Objaśnienia" stanowiącym element Sprawozdania Finansowego Jednostki.

    determining the financial statements preparation method

    Sprawozdanie Finansowe ustalono na podstawie prowadzonych ksiąg rachunkowych Jednostki, gdzie grupowano operacje gospodarcze w formie zapisów na odpowiednich kontach księgowych zgodnie z Polityką Rachunkowości Jednostki i Zakładowym Planem Kont. Nastepnie na podstawie "Zestawienia Obrotów i Sald" na dzień 31.12.2019 r. sporządzono Bilans składający się z Aktywów i Pasywów na dzien 31.12.2019 r. W pozostałym zakresie przedstawiono szczegółowe infornacje uzupełniające Bilans w dokumencie "Dodatkowe Informacje i Objaśnienia" stanowiącym element Sprawozdania Finansowego Jednostki.

    2. Other

    1. Zasady rachunkowości przyjęte przy sporzadzaniu sprawozdania finansowego są zgodne z ustawą o rachunkowości. 2. Jednostka zgodnie z ustawą o rachunkowości nie podlega corocznemu poddaniu badaniu przez biegłego rewidenta. 3. W związku z brakiem obowiązku poddania badaniu biegłego rewidenta sprawozdania finansowego spółki, spółka nie ma obowiązku i nie sporządziła sprawozdania z przepływów pieniężnych. 4. W związku z brakiem obowiązku poddania badaniu biegłego rewidenta sprawozdania finansowego spółki, spółka nie ma obowiązku i nie sporządziła sprawozdania ze zmian w kapitale własnym. 5. Jednostka sporządza Rachunek Zysków i Strat w wariancie porównawczym. 6. Sprawozdanie zostało sporządzone przy założeniu kontynuacji działalności gospodarczej przez co najmniej 12 miesięcy i dłużej. Nie są znane okoliczności, które wskazywałyby na istnienie poważnych zagrożen dla kontynuowania działalności przez jednostkę. 7. Roczne sprawozdanie finansowe Jednostki obejmuje dane dotyczące wyłącznie centrali w związku z brakiem i nie wchodzeniem w skład spółki jednostek organizacyjnych sporzadzających samodzielnie sprawozdanie finansowe. 8. Informacja o połączeniu spółek i zastosowanej metodzie rozliczenia połączenia - nie dotyczy.

  • Detailed information resulting from needs or specificity of entity

    Name of item Uwagi Ogólne

    Description

    Inne Informacje uszczegółowiające wynikające z potrzeb lub specyfiki jednostki przedstawiono szczegółowo w dokumencie "Dodatkowe Informacje i Objaśnienia" stanowiącym element Sprawozdania Finansowego Jednostki.

  • Detailed information resulting from needs or specificity of entity

    Name of item Podpisy

    Description

    Sporządzono dnia 23.03.2020 r. Sporządzający - Piotr Pawliszyn - Główny Księgowy; Kierownik Jednostki : Adam Liberda -Prezes Zarządu

Title of financial statement | Period from 2018-01-01 to 2018-12-31
The starting date of the period for which the report was drawn up 2018-01-01
The end date of the period for which the report was drawn up 2018-12-31
The date of preparing the financial statement 2019-03-29
Statement code SprFinJednostkaInnaWZlotych
System code SFJINZ (1)
Schema version 1-0E
Financial Statement Variant 1

Introduction to financial statement | Period from 2018-01-01 to 2018-12-31
  • Entity identifying data

    Company, registered office or residence address

    Name LIBUD ASFALTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNĄ

    Registered office

    Province (voivodeship) ŚLĄSKIE

    County M.SOSNOWIEC

    Municipality M.SOSNOWIEC

    City SOSNOWIEC

    Address

    Address

    Country PL

    Province (voivodeship) ŚLĄSKIE

    County SOSNOWIEC

    Municipality M.SOSNOWIEC

    Street DALEKA

    Building number 12B

    Flat number 8

    City SOSNOWIEC

    Postal code 41-200

    Post office SOSNOWIEC

    Primary activity of entity

    Polish Classification of Activity code (PKD code) 4311Z

    Polish Classification of Activity code (PKD code) 4312Z

    Polish Classification of Activity code (PKD code) 4211Z

    Number in relevant court register or registry

    KRS number (National Court Register) 0000561451

  • Indication of the period covered by the financial statements

    Date from 2018-01-01

    Date To 2018-12-31

  • Indication that the financial statements contain aggregated data, if the entity maintains internal organization units that prepare separate financial statements: true - the financial statement contains aggregated data; false - the financial statements do not contain aggregated data false

  • Continuity assumption

    Wskazanie, czy sprawozdanie finansowe zostało sporządzone przy założeniu kontynuowania działalności gospodarczej przez jednostkę w dającej się przewidzieć przyszłości true

    Indication whether there are any circumstances that could pose a threat to her going concern status true

  • Accounting principles (policy)

    Adopted accounting (policy) principles, where the choice is allowed by statutory provisions, including

    1. Zasady rachunkowości przyjęte przy sporzadzaniu sprawozdania finansowego są zgodne z ustawą o rachunkowości. 2. Jednostka zgodnie z ustawą o rachunkowości nie podlega corocznemu poddaniu badaniu przez biegłego rewidenta. 3. W związku z brakiem obowiązku poddania badaniu biegłego rewidenta sprawozdania finansowego spółki, spółka nie ma obowiązku i nie sporządziła sprawozdania z przepływów pieniężnych. 4. W związku z brakiem obowiązku poddania badaniu biegłego rewidenta sprawozdania finansowego spółki, spółka nie ma obowiązku i nie sporządziła sprawozdania ze zmian w kapitale własnym. 5. Jednostka sporządza Rachunek Zysków i Strat w wariancie porównawczym. 6. Sprawozdanie zostało sporządzone przy założeniu kontynuacji działalności gospodarczej przez co najmniej 12 miesięcy i dłużej. Nie są znane okoliczności, które wskazywałyby na istnienie poważnych zagrożen dla kontynuowania działalności przez jednostkę. 7. Roczne sprawozdanie finansowe Jednostki obejmuje dane dotyczące wyłącznie centrali w związku z brakiem i nie wchodzeniem w skład spółki jednostek organizacyjnych sporzadzających samodzielnie sprawozdanie finansowe. 8. Informacja o połączeniu spółek i zastosowanej metodzie rozliczenia połączenia - nie dotyczy.

    valuation methods of assets and liabilities (as well as of amortisation)),

    1. Wartości niematerialne i prawne (WNiP) są wyceniane wg cen nabycia lub kosztu wytworzenia pomniejszone o dokonane umorzenie i odpisy z tytułu trwałej utraty wartości. Wartości niematerialne i prawne są amortyzowane liniowo w okresie odpowiadającym szacowanemu okresowi ich ekonomicznej użyteczności. Na dzień sporządzenia sprawozdania finansowego spółka nie posiada programów komputerowych (Wartości Niematerialne i Prawne). Dla celów rozliczania podatku dochodowego od osób prawnych - co do zasady, dla programów komputerowych o wartości początkowej - zakupu poniżej 10.000 zł netto - przyjmuje się jednorazowy odpis amortyzacyjny podatkowy, gdzie jednocześnie dla celów sprawozdawczości prowadzonej zgodnej z ustawą o rachunkowości przyjmuje się okresy zgodne z planowanym okresem ich używania (2 lata). 2. Środki trwałe, są wyceniane wg cen nabycia, w koszcie wytworzenia lub wartości przeszacowanej - pomniejszone o dokonane umorzenie oraz odpisy z tytułu trwałej utraty wartości. Grunty wyceniane są w cenie nabycia pomniejszonej o odpisy z tytułu trwałej utraty wartości. Spółka nie posiada gruntów. Koszty poniesione po oddaniu środka trwałego do używania (tzw. druk OT), koszty napraw oraz podobne wpływają na wynik roku, w którym zostały poniesione. W przypadku przebudowy, rozbudowy, rekonstrukcji, adaptacji lub modernizacji środków trwałych wartość początkową powiększa się o sumę w/w wydatków jeżeli są one istotne, a zawsze gdy ich wartość w skali jednego roku przekracza 10.000 zł. Środki trwałe z wyjątkiem gruntów są amortyzowane liniowo w okresie odpowiadającym szacowanemu okresowi ich ekonomicznej użyteczności. Spółka posiada środki trwałe. Środki trwałe są kwalifikowane w różnych grupach Klasyfikacji Środków Trwałych, gdzie odpowienio dla tych grup przyjmuje się różne stawki amortyzacyjne. Dla celów rozliczania podatku dochodowego od osób prawnych, dla komputerów o jednostkowej wartości zakupu poniżej 10.000 zł netto przyjęto jednorazowy odpis amortyzacyjny w koszty podatkowe, gdzie jednocześnie dla celów sporządzenia rachunku zysków i strat przyjęto okresy zgodne z okresem ich używania. 3. Środki trwałe oraz WNiP o niskiej wartości (do 10.000,00 zł netto) umarzane są co do zasady jednorazowo w momencie wydania ich do użytkowania. Jednak spółka ze względu na długi okres używania danego środka może podjąć decyzję o poddaniu środka trwałego amortyzacji w czasie wg stawki właściwej dla danej grupy rodzajowej środków trwałych (np. dla sprzetu komputerowego zgodnie z uwagami określonymi w punkcie powyżej. 4. Środki trwałe w budowie są wyceniane w wysokości ogółu kosztów pozostających w bezpośrednim związku z ich nabyciem lub wytworzeniem, w tym kosztów finansowych, pomniejszonych o odpisy z tytułu trwałej utraty wartości. Pozycja ta nie występuje. 5. Leasing – w roku za który jest sporządzone niniejsze sprawozdania finansowe jednostka posiada środki trwałe używane na podstawie umowy leasingu (operacyjny w rozumieniu przepisów o podatkach dochodowych). Spółka nie ma obowiązku poddania sprawozdania finansowego badaniu biegłego rewidenta stąd środki trwałe te nie są ujete w majatku jednostki. 6. Zapasy materiałów i towarów handlowych są wyceniane wg ceny zakupu. Pozycja ta nie występuje. 7. Zapasy Wyrobów w roku za który jest sporządzone niniejsze sprawozdanie nie występują. 8. Produkcja/usługi w toku w okresie za który jest sporządzane sprawozdnia finansowe nie występuje. 9. Koszt wytworzenia usługi niezakończonej – wg takiej c

    valuation methods of assets and liabilities (as well as of amortisation)),

    zęści całkowitych kosztów umowy, jaka odpowiada stopniowi zaawansowania usługi przypadającej na dany okres sprawozdawczy. Stopień zaawansowania jest mierzony na podstawie zaawansowania (procentu) ustalonego zgodnie z protokołami odbioru robót i wystawionymi na ich podstawie fakturami częściowymi. Spółka na dzień bilansowy nie posiada usług niezakończonych. 10. Kontrakty długoterminowe – poprzez zarachowanie przychodów z wykonania niezakończonej usługi proporcjonalnie do stopnia zaawansowania usługi. Stopień zaawansowania usługi jest ustalony na podstawie udziału kosztów poniesionych od dnia zawarcia umowy do dnia ustalenia przychodu w całkowitych kosztach wykonania usługi. Spółka na dzień bilansowy nie posiada kontraktów długoterminowych. 11. Transakcje walutowe w roku, za który jest sporządzone niniejsze sprawozdania nie występują lecz gdyby wystapiły wyceniane byłyby metodą podatkową a więc średnim kursem NBP z dnia poprzedzającego dzięn przeprowadzenia transakcji. 12. Środki pieniężne w banku i w kasie oraz lokaty krótkoterminowe przechowywane do terminu zapadalności wyceniane są według wartości nominalnej. 13. Należności – według kwot wymagających zapłaty tj. pomniejszone o dokonane odpisy aktualizujące, oraz powiększone o zarachowane na dzień bilansowy odsetki . 14. Kapitał zakładowy jest ujmowany w wysokości określonej w umowie i wpisanej w rejestrze sądowym. Kapitał zapasowy występuje . 15. Kapitał z aktualizacji wyceny nie występuje. 16. Pozostałe kapitały i fundusze nie występują. 17. Rezerwy są ujmowane są w związku z ciążeniem na spółce obowiązków wynikających ze zdarzeń przeszłych i gdy jest pewne lub wysoce prawdopodobne, że wypełnienie tego obowiązku spowoduje wypływ środków, wartości ekonomicznych. 18. Zobowiązania – według kwot wymagających zapłaty tj. wartości nominalnej powiększonych o należne odsetki ustawowe określone w notach odsetkowych oraz utworzone rezerwy na pewne lub o dużym prawdopodobieństwie przyszłe zobowiązania. 19. Pozyczki w roku obrotowym występowały i występują na dzień bilansowy. 20. Odroczony podatek dochodowy. Spółka nie utworzyła aktywu ani rezerwy z tytułu odroczonego podatku dochodowego. 21. Przychody i koszty – zgodnie z zasadą memoriału ujęte są wszelkie osiągnięte przychody i koszty dotyczące roku, za który jest sporządzone sprawozdanie finansowe niezależnie od terminu ich zapłaty, wszelkie poniesione koszty rozliczane są bieżąco lub w czasie, jeżeli dotyczą następnych okresów. 22. Rozliczenie międzyokresowe. Spółka dokonuje czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych. Istnieją rozliczenia międzyokresowe kosztów. 23. Na dzień bilansowy spółka ocenia, czy istnieją obiektywne dowody wskazujące na trwałą utratę wartości składnika bądź grupy aktywów. 24. Zastosowano zasadę ostrożnej wyceny. Dokonane zmiany metod księgowości i wyceny. Dokonano wyceny zgodnie z ustawa o rachunkowości. Dokonane zmiany w sposobie sporządzania sprawozdania finansowego. Sprawozdanie przygotowano w oparciu o przepisy ustawy o rachunkowości. Znaczące zdarzenia po dniu bilansowym. Znaczące zdarzenia nie wystąpiły.

    determining the financial result

    Wynik Finansowy ustalono na podstawie prowadzonych ksiąg rachunkowych Jednostki, gdzie grupowano koszty i przychody w formie zapisów na odpowiednich kontach księgowych Grupy 4 i 7. Nastepnie na podstawie "Zestawienia Obrotów i Sald" na dzień 31.12.2018 r. sporządzono "Rachunek Zysków i Strat" w Wariancie Porównawczym, w którym to w ostatniej pozycji ustalono Wynik Finansowy Jednostki. W pozostałym zakresie przedstawiono szczegółowe infornacje uzupełniające dane dotyczące Wyniku Finansowego w dokumencie "Dodatkowe Informacje i Objaśnienia" stanowiącym element Sprawozdania Finansowego Jednostki.

    determining the financial statements preparation method

    Sprawozdanie Finansowe ustalono na podstawie prowadzonych ksiąg rachunkowych Jednostki, gdzie grupowano operacje gospodarcze w formie zapisów na odpowiednich kontach księgowych zgodnie z Polityką Rachunkowości Jednostki i Zakładowym Planem Kont. Nastepnie na podstawie "Zestawienia Obrotów i Sald" na dzień 31.12.2018 r. sporządzono Bilans składający się z Aktywów i Pasywów na dzien 31.12.2018 r. W pozostałym zakresie przedstawiono szczegółowe infornacje uzupełniające Bilans w dokumencie "Dodatkowe Informacje i Objaśnienia" stanowiącym element Sprawozdania Finansowego Jednostki.

  • Detailed information resulting from needs or specificity of entity

    Name of item Uwagi Ogólne

    Description

    Inne Informacje uszczegółowiające wynikające z potrzeb lub specyfiki jednostki przedstawiono szczegółowo w dokumencie "Dodatkowe Informacje i Objaśnienia" stanowiącym element Sprawozdania Finansowego Jednostki.

  • Detailed information resulting from needs or specificity of entity

    Name of item Podpisy

    Description

    Sporządzono dnia 29.03.2019 r. Sporządzający - Piotr Pawliszyn - Główny Księgowy; Kierownik Jednostki : Grzegorz Kęsik -Prezes ZarząduOlga Liberda - Członek Zarządu

Additional information and clarifications
Test version
Attachments to the statement | Period from 2018-01-01 to 2018-12-31
    • Dodatkowe Informacje i Objaśnienia do Sprawozdania Finansowego Jednostki za 2018 r.
    • Download attachment: LIBUDASFALTY_inf_dod_2018..pdf

Attachments to the statement | Period from 2019-01-01 to 2019-12-31
    • Dodatkowe Informacje i Objaśnienia do Sprawozdania Finansowego Jednostki za 2019 r.
    • Download attachment: LIBUD_ASFALTY_INF_DOD_2019..pdf